15 - 17 березня, 2022
Взяти участь
Замовити запрошення

Програма заходів

«Рітейл 2025: автоматизація та діджиталізація у рітейлі та HoReCa»

Суто практична конференція, без теорії та «води». Поговоримо про технології, які варто впроваджувати вже сьогодні, та виклики, які чекають на нас у найближчі роки.
Лише реальні кейси та презентації технологій від творців майбутнього.

Три тематичні секції:

  • Технології сьогодення — реалізований кейс на прикладі конкретного клієнта. Спільна доповідь представників компанії-розробника та клієнта.
  • Технології майбутнього — коротка змістовна презентація від розробників.
  • Відкритий мікрофон для технологічних стартапів. Частину конференції ми присвятимо презентаціям молодих амбітних підприємців та айтішників, які саме зараз працюють над розробкою продуктів майбутнього.

Таймінг по секціях:

  • Технології сьогодення: 15 хв. презентація кейсу + 5 хв. відповіді на запитання.
  • Технології майбутнього: 10 хв. презентація технології + 5 хв. відповіді на запитання.
  • Відкритий мікрофон для технологічних стартапів: 5 хв. презентація стартапу.

Умови участі:

  • Доповіді у секціях «Технології сьогодення» і «Технології майбутнього» платні. Вартість одного виступу 3000 грн.
    Для компаній, що мають стенд площею понад 9 кв. м на виставках «Індустрія торгівлі», ALL4:Franch або «Франчайзинг», надається можливість зробити доповідь безкоштовно.
  • Виступи у секції «Відкритий мікрофон для технологічних стартапів» безкоштовні, за умови презентації проєктів, що знаходяться у стадії розробки (продукт ще не вийшов на етап продажів).  Всі теми обов’язково узгоджуються з організаторами конференції.  

Відвідувачі

ТОП-менеджери мережевого рітейлу, логістичних компаній, складських комплексів, власники, керівники магазинів, закладів громадського харчування, представники клієнтських бізнесів.

Дата проведення: 15 березня 2022 року, 12:00 — 16:00.

Місце проведення: ВЦ «КиївЕкспоПлаза».

Конференція відбудеться в рамках виставок «Індустрія торгівлі» , «Франчайзинг», ALL4:Franch.

З питань участі в діловій пограммі звертайтесь до Оксани Онопрієнко onoprienko@eindex.kiev.ua